close
呀。
噢第一次我..

(更新.~)

詢衆要求..
特意..



[第一次翻容桂.!]
畢業之後第一次翻容桂.
畢業之後第一次見阿皮.
呀.
又陌生又熟悉.
當初的不情願想要逃離好像都烟消雲散了呀.
我很想唸妳呀.

[第一次出夜街.!]
咁大個女第一次同friend出夜街.~
...(= =
無辦法.爹爹娘娘唔俾.!~
哈.有咗第一次就有第二次架啦哈~(-____,-

[第一次坐大佬車.!]
呀.
大佬手車又幾好架啵.~
(好過阿媽.!~(- -||))
煽情D.
大佬揹脊好溫暖~~~(痴!!~!.!~)
雖然微風吹來有陣清晰可聞的汗味.!~(= =||
第一次.
第一次.
第一次.
(>///<)

[第一次拉髮.!]
而且係第一次走出嚟屋K方圓200里外剪髮.!!~
好似變成一個大鄉里咁.~
人哋本來諗住狠D電鬼咗佢大波浪架.~
算啦.無膽.~
好貴.~
搞咗好耐.~
搞完之後覺得D頭髮唔似係我自己嘅.~
//@_____@\\
..
怪得可以..!~
如果某先生話覺得我太怪唔要我點算!?~




































呃呃..
呢篇文章足以顯現我係一隻大鄉裏.!~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Touchiko 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()