close

頂.!霉掉霉掉.!!!!!!~
經過呢一役..
以後無人要啦.!!!
超級[山仔班]~



*此圖与本文無關.*


我終于深深認識到班主任品味嘅重要性.
我亦都深深瞭解到自從星期五下午過後..
我哋高一9嘅命運將會變得幾咁坎坷.
我深深明白到失去玉女形象(肉女!?~)嘅感覺.
我亦深深明白到一班女仔面臨無仔要一班男仔無女受溝嘅感覺係如何.
我更加深深體會到一種極度想自殺嘅感覺.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
話說..
星期五下午第七八節課.
某中舉行一年一度廣播體操比賽..
[青春的活力]..(- -
每個班都想儘一切辦法去獲取獎項.
包括某些變態班主任.

又話說..
一個靚仔靚女雲集嘅班.
高一9班.
好不幸咁就有一個變態班主任.
人稱阿龜.又名撈公,撈公龜.

再話說..
變態班主任為求獲取獎項不擇手段.
讓可憐的同學們穿上[捷爆裝].
這沒有什么.

但是..
那是一套要束衫的[捷爆裝].
...對于靚仔靚女們..
那是多麽大的耻辱.!!!!!!!~
將件超透嘅白襯衫束入運動褲裏面.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
襯衫扣袖鈕.!
透.!!!
束衫.!!!!!!

...這已經使彼此都有一種想跳樓的衝動了.
但是..這還沒有完..!
高一9班的同志們還要帶上劣質白手套.!!!!

彼此懷著不情願的思緒帶著扭曲的苦瓜臉.
被某變態逼迫著換上這麽一裝束.

反抗呀.!
怎麽不反抗.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解要屈服.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
當然.我係最遲屈服的.~
不明白不瞭解不知道.!!!!
爲什麽說好了要反抗同志們還要屈服呀.!!!!!
我們的美好形象呀.!!!
甘心么!?~
高興么!?~

臺上尖叫的起哄的鼓掌的吹口哨的.
臺下我們的眼泪的汗水的悲傷的無地自容.
全校最好看的男生看著.
沒辦法.
只能低著頭.
默默地碎碎念[唔好俾D人認到我].
但是那些熱切的目光都注視于我們身上.
對我們行注目禮.
第一次覺得自己變成名人.

高一9因此以[山仔班]聞名于某中.

最後.
我們居然拿了一個三等獎.
成個高一級得我哋班同猪良啊班拿到獎..(- -|||
算吧啦..
某種程度上我都幾渴望我哋班拿唔到獎.
等某變態自我反省下.


沒辦法.誰讓我們有那麽一個撈b班主任..



啊.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[如果這叫悲劇我演過.~]


















_________________________________________我再度想自殺.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Touchiko 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()