close

本來喺學校有一個詳盡嘅plan計劃我翻屋K做乜.
寫日志嘅語言都組織好.
但就係因爲懶.
E+咩都唔想寫....



媽咪生日快樂呀.!~
尋日係媽咪生日呀..!
我話請佢食韓國料理佢唔製..
算啦.~

媽咪生日快樂.!!~
媽咪我好好好好好好好好好好愛妳.!!~

----------------------------------------------------


語文作業要寫隨筆.
上個星期收咗無發.
今個星期拿翻啦.

寫滿咗我對妳們的愛呀.~

致我最喜歡的女孩們,
致我最喜歡的男孩們,
致我最喜歡的愛人們.~

-----------------------------------------------------

我越發覺得我討厭這個學校了.~
我越發覺得我不喜歡這個班了.~
女生們都很...(某部分.)
男生們都很...(all.!)
但是老師們都很可愛..~

無知音呀..
無紅顔呀..
無知己呀..

但我還是很喜歡一些女生噠.~
卻喜歡不上這個班.........

P.s 我發覺叫[安琪][安琦]嘅多數都係靚女..
特別係姓氏有[牛]音嘅..
即係好似[劉][尤].
以前有漂亮的安.
現在也有漂亮的安琪.
我也很喜歡現在的安琪.!~

離題一下..
C4,我永遠愛妳..

________________________
我要打爆我張電話卡.!!!~
妳哋等我電話呀.!!!~
------------------------
arrow
arrow
    全站熱搜

    Touchiko 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()