close

數學.
你同我前世有仇.!?~



話說第二週數學測驗.
我靠咗個60分翻嚟.
(好彩有十幾個人同我墊底.~!)

份題好難.~
呀.......
搞到我對數學失去曬信心.!!~

數學好似同我前世有仇咁..
小學俾你害死.
中考都俾你害死.
高考你唔准害我.!!~

學函數學到我痴綫啦.!!!~
咩單調喔!!~
咩最大值喔.!!~
全部去食蕉.~~~~~

人哋要考中國傳媒大學文編系.!!!~
唔學你個死高數.!!!!!!~

-------------------------------------
呀.
我哋數學老師.
即係個阿伯...

好可愛呀..
講嘢講到我聽唔明...
唔識講煲冬瓜就米講哩.~
搞到我聽唔明...

講到[奇偶(嘔)性].(普)
突然之間講咗句[鷄牛性].(白)

........

原來.數學科代表就係嗰個Q堂高手.
呀.我都唔差吖.
我都係高手.~(=_____,=
(尋晚同番薯打打10局贏11局.~)
..算啦.番薯唔開心..
唔講佢啦..

--------------------------------

數學..
我要[隊冧]你.!!!!~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Touchiko 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()